torsdag 16 april 2009

Citerad i Metro


Nu har ett av mina blogginlägg citerats i Metro. Dessutom med min nuna i ett bildmontage (se ovan). Betyder det att jag är viktig nu?

Metro har något de kallar Bloggsnackisen (en lite väl sökt ordbildning), där de refererar en del bloggar i aktuella debatter. Mitt inlägg om Bahnhof och IPRED har blivit citerat i en sådan artikel – dessutom med bild.

Vad jag kan minnas på rak arm är det första gången jag uppmärksammas på detta sätt i gammelmedia – utan att få skäll ;)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

5 kommentarer:

  1. En smula OT men jag såg videon de länkar till här och kom att tänka på ditt inlägg.
    Bahnhofs datacenter som de har i Stockholm.
    Nästan så att man vill jobba där bara för miljöns skull :)
    Har länge haft en vilja att jobba djupt under marken ;)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Falafaf, jag har inte glömt - men det var inte mycket att skriva innan domen föll. Nu har jag tyckt till om saken:
    En utdöende generation säger adjö

    SvaraRadera
  4. Det roligaste är att artikelförfattarens chef har graderats i Aikido av dig. För typ tio år sedan.

    SvaraRadera
  5. Anonym, det hade jag ingen aning om. Vem var det och vilken grad?

    SvaraRadera