måndag 18 maj 2009

Idol på Centralen


När jag skulle till tåget på Centralen i Stockholm höll Idol på att spela in ett inslag, som nog inte kommer att visas förrän till hösten, då nästa säsong kör igång. Kul att se – och höra – så långt i förväg.

Där var ett filmteam, jurymedlemmen Anders Bagge och en leende och imponerande avspänd kille, som plötsligt inför kameran brast ut i sång – den klassiska balladen Still loving you av Scorpions.
Det lät bra, speciellt i Centralhallens tacksamma eko.

Han fick en guldbiljett, så jag antar att han ska vara en av deltagarna som juryn hittar bakvägen. Det är säkert väldigt hysch-hysch, men jag var långt ifrån den enda som fångade det på bild.
Hade jag varit lite mer vaken skulle jag ha filmat det, så att jag fått med killens sång, som hade skönt eftertryck.


Läs även andra bloggares åsikter om , , .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar