söndag 21 december 2008

Några små ändringar på bloggen...


Jag har förresten just gjort några små ändringar på min blogg. Kommentarrutan ligger nu direkt under varje blogginlägg. Förhoppningsvis ska läsare lättare kunna kommentera mina texter, om de har lust med det. Berätta gärna hur ni tycker att det fungerar.

Och nu kan besökarna snabbt ge sin syn på mina inlägg genom att kryssa för om de är läsvärda, likgiltiga eller tråkiga. Det är mest på kul, men någon indikation ska det väl ge. Ni är välkomna med förslag på andra variabler, om ni tycker att dessa tre inte stämmer något vidare.

Jag har också installerat Bloggportalens räknare, utan att för den skull påstå att kvantitet är det viktiga. För mig handlar det inte om hur många som läser mina inlägg, utan om vilka som gör det – och vad de får ut av det.

Annars är allt som vanligt: jag försöker säga något klokt om vad helst som faller mig in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar