måndag 5 april 2010

En bok skymmer bloggen


Det är nu ett par veckor sedan jag skrev något nytt i bloggen. Jag har inte slutat – det är bara så att jag befinner mig mitt i arbetet med en bok om min tid som krogrecensenten Bong.

Det dokumenterade jag för ett par år sedan på min hemsida:
Bong – en väldigt hemlig krogrecensent
Men nu fick jag en impuls att göra bok av ämnet, framför allt för att det mig veterligt inte finns någon sådan i Sverige – fast det dräller av böcker skrivna av kockar och krögare.

När jag är mitt i en bok vill jag ha så få distraktioner som möjligt, så det mesta får vänta tills den är klar, eller åtminstone tills den börjar bli klar. Jag räknar med att det är inom en vecka eller så.
Sedan ska jag nog krafsa ner ett och annat här på bloggen igen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , .

4 kommentarer:

  1. Nu behövs inga fler undringar över att Du verkat vara så tyst på Din blogg.

    Lycka till med Din bok!

    Ser fram emot när Du får tid att svara på än det ena och än det andra.

    SvaraRadera
  2. Bara att önska lycka till!

    SvaraRadera
  3. Ser fram emot den boken.

    SvaraRadera
  4. Det var det jag trodde ;-) Den blir säkert knallbra.

    Många kramar från Pennelina

    SvaraRadera